STORENT izveido Eiropā pirmo bezkontakta tehnikas nomas platformu

STORENT celtniecības tehnikas tiešsaistes noma kļūst par realitāti Baltijā, sperot lielu soli digitālās ēras virzienā.

Izveidota tiešsaistes tehnikas nomas platforma interneta vidē, kur bezkontakta veidā var veikt pilnu nomas procesa ciklu: attālināti reģistrēties un noslēgt līgumu, noformēt tehnikas pasūtīšanu un atgriešanu, veikt apmaksu un dokumentu parakstīšanu ar SMART-ID. Turpmāk vairāk nebūs nepieciešams doties uz nomas punktu vai zvanīt STORENT darbiniekiem, jo tagad klienti paši varēs pārvaldīt pilnu tehnikas nomas procesu attālināti – jebkurā sev ērtā laikā un vietā.

“Tas ir jauns risinājums nozarē. Varam apgalvot, ka esam pirmie, kuri radikāli maina ierastos procesus. Ieviestās novitātes ir atbildīgs lēmums, kas sekmēs mūsu klientu mobilitāti,” uzsver STORENT dibinātāji Andris Bisnieks un Andris Pavlovs.

Arnis Skrastiņš, STORENT Group IT vadītājs: “Mūsu izveidotā digitalizācijas pieeja apvienojumā ar mākslīgo intelektu (AI) ļaus nodrošināt klientiem labākos risinājumus būvtehnikas nomas tirgū, kā arī sniegs klientiem labāko izvēli un pakalpojuma kopējās cenas piedāvājumu. Proti, turpmāk tiešsaistē varēs uzreiz zināt, cik izmaksās konkrētas iekārtas noma izvēlētā laika posmā ar piegādi. Tas nozīmē, lai apzinātu nomas noteikumus un gala cenu, Jums nebūs vairāk jāzvana STORENT darbiniekam – tagad ikviens varēs izvēlēties vajadzīgo iekārtu, redzēt piegādes cenas tiešsaistē. Turklāt, aprēķini, kādus redzēsiet telefonā vai datorā pasūtījuma brīdī, nemainīsies.”

„Sadarbība būs pārskatāmāka un ērtāka, klients varēs sekot līdzi pasūtījumu un rēķinu plūsmai, nomas tehnikas atlikumiem savos objektos, un pats galvenais, nomāt vajadzīgo būvtehniku, dzerot rīta kafiju. Tas prasīs tikai nepilnas 5 minūtes," saka STORENT Latvija vadītājs Guntis Grīnbergs.

“Jauno klientu reģistrācija STORENT mājas lapā prasīs tikai dažas minūtes, nomas tehnikas aprēķinu un transporta izdevumu noteikšana tāpat. It viss, kas skar papīrus un fizisku to parakstīšanu – tā jau ir vakardiena. Mēs maināmies ar mērķi automatizēt ierastos darba procesus krietni mūsdienīgākā pieejā – bizness attālināti. Nomas pakalpojumi tagad būs pieejami 24/7, neatkarīgi, kur atrodies, galvenais, lai ir telefons vai dators un interneta pieslēgums,” uzsver Guntis Grīnbergs.

“Papildus, ikviens Storent klients var uzkrāt punktus, līdzīgi, kā tas notiek aviosabiedrībās. Krāj un tērē. Pie mums tāpat – uzkrāj punktus no iznomātās tehnikas summas un izlieto savām vajadzībām – Rental Points,” saka Guntis Grīnbergs.

“Esam ambīciju pilni turpināt integrēt un ieviest mūsdienu tehnoloģijas profesionālās būvniecības tehnikas nomas biznesā, vēl vairāk ieguldīt risinājumos, kuri atvieglos klientu ikdienu.” piebilst Guntis Grīnbergs.

Divpadsmit darbības gados STORENT nostiprinājis vadošās pozīcijas celtniecības tehnikas nomas biznesā Baltijā, un turpina attīstīties Somijā, Zviedrijā un Krievijā.