STORENT piedāvā klientiem parakstīt dokumentus ar Smart-ID

Turpmāk būvtehnikas nomas uzņēmuma STORENT tehnikas izdošanas un atgriešanas dokumentus varēs parakstīt elektroniski ar Smart-ID palīdzību. Jaunā paraksta sistēma ieviesta visos STORENT tehnikas nomas punktos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

No 11. jūlija STORENT saviem klientiem piedāvā jaunu elektroniskās identifikācijas risinājumu – lietotni Smart-ID. STORENT ir pirmais no būvtehnikas nomas uzņēmumiem Baltijas valstīs, kurš piedāvā elektroniski parakstīt dokumentus. “Būvniecības apjomi aug, mēs pastāvīgi papildinām savu tehnikas parku ar jaunu, inovatīvu tehniku. Meklējām jaunu IT papildrīku, ar kura palīdzību būtu iespējams atvieglot ikdienas darbu gan mums, gan mūsu klientiem. Bija svarīgi, lai parakstīšanas process būtu viegls, ātrs un drošs. Smart-ID piedāvā augstāko datu drošības standartu, tāpēc mēs uzticējāmies tieši šim risinājumam,” papildina STORENT valdes loceklis Andris Bisnieks.

“Paņemt būvtehniku nomā tagad būs daudz ērtāk un drošāk. Ar Smart-ID palīdzību noslēgt līgumu, parakstīt pilnvaru vai pieņemšanas-nodošanas aktu iespējams dažu sekunžu laikā, turklāt  vairs nav jādodas uz STORENT nomas punktu un nav jāgaida tehnikas piegāde objektā, lai parakstītu dokumentus, to var izdarīt attālināti,” par inovatīvo risinājumu stāsta STORENT valdes loceklis Andris Pavlovs.

Smart-ID aplikācija ir piesaistīta ikvienam unikālajam lietotājam, tādēļ katrs klienta uzņēmuma darbinieks, kam ir tiesības veikt pasūtījumus jeb citas ar tehnikas nomu saistītas darbības, ar savu kontu var parakstīt visus ikdienā nepieciešamos dokumentus.

“Uzsākot lietot elektronisko darba pārvaldīšanas sistēmu, uzņēmumi vairs netērēs laiku papīru sagatavošanai un parakstīšanai, darba process kļūs ievērojami ātrāks, efektīvāks un drošāks gan klientam, gan mums kā tehnikas iznomātājam,” papildina A.Pavlovs. Pēc SK ID Solution datiem mobilo autorizācijas lietotni Smart-ID Latvijā lieto vairāk nekā 800 000 lietotāju, savukārt Lietuvā 980 000 un Igaunijā 440 000.

"Smart-ID ir strauji augošs un pieprasītākais elektroniskās identifikācijas risinājums, ko jau izmanto vairāk nekā simts e-pakalpojumu sniedzēju visās Baltijas valstīs. Klientu skaits nemitīgi aug, jo Smart-ID nodrošina visērtāko un drošāko veidu, kā lietotājiem autorizēties pašapkalpošanās portālos un elektroniski parakstīt juridiski saistošus dokumentus. Mēs esam priecīgi pievienot Storent to uzņēmumu skaitam, kas izmanto Smart-ID," saka SK ID Solutions vadītājs Kalevs Pihls (Kalev Pihl). Līdz šim visos STORENT nomas punktos Lietuvā un Igaunijā varēja izmantot arī ar eID, mobilo e-parakstu vai MOBILE-ID parakstītus dokumentus.